Microsoft, AJAX.NET faciasından sonra tekrar bir Ajax kütüphanesi işine girişmiş. Henüz inceleme fırsatım olmadı, Pazartesi incelemeyi umuyorum. Sonra tekrar yorumlarımı yazarım inceleyebilirsem. Ama yorumlardan bakıldığında bu sefer "boyunun ölçüsünü" biliyor gibi görünüyor. jQuery pluginlerine geçiş vs. desteği verdiğine göre, babaları kabul etmiş, kendileri de bir şeyler eklemiş olabilir...

Bunula beraber Microsoft Ajax Minifier'ı test ettim. Bildiğimiz metotlarla Javascript dosyalarında boyut küçültmeye gidiyor. Denediğim JS'leri bozmadan iyi oranda küçülttü. Özellikle hyperchruncing özelliğini de denemenizi tavsiye ederim.

Projeyi CodePlex'ten alabilirsiniz: http://aspnet.codeplex.com/Release/ProjectReleases.aspx?ReleaseId=34488

Copyright Ali INAL ©2009 - Creative Commons Licence
preload preload preload

Taşındık!


Ali's Surprisingly Web blog'u, artık yeni, güçlü ve daha esnek altyapısıyla yeni adresinden yayın yapıyor. Yeni adresimiz: http://surprisingly.web.tr. Bu eski blog sayfalarındaki bütün içerik, yeni blog altyapısına da taşındı. Arzu ederseniz sizi yeni blog'umda ağırlamak isterim.
Yeni blog'a gitmek istiyorum Bu sayfayı okumak istiyorum

We've Moved!


Ali's Surprisingly Web Blog is now serving from a new, stronger and flexible system with a brand new address. Our new address: http://surprisingly.web.tr. Also we've migrated all old content from this blog to our new blog. If you wish, I want to welcome yo to my new blog.
I want to visit new blog I want to stay and read this page