Daha önce bir çok sistem için sanal POS entegrasyonu yapmıştım. Uygulamaları yaptığım ve jenerik kütüphanelerimi yazdığım dönemlerde "3D Güvenlik" uygulaması yoktu. Daha sonra entegre ettiğim bütün sistemler de POS başvurularını önceden yaptıkları için 3D çözümleri kullanmasına gerek yoktu ve kütüphanelerim çalışmıştı.

Ancak yakın zamanda yaptığım bir geliştirme yeni başvuru olduğu için 3D Güvenlik uygulamalarının kullanılmasını gerektirdi. Bu yüzden bu konuyla ilgili araştırma yapmak ve kod yazmak zorunda kaldım. İnternet üzerinde çok doyurucu kaynaklar bulamadım. Bankalardan alınan dokümantasyonlar da maalesef çok yeterli değildi. Bu yüzden bir çok noktayı deneme-yanılma ile keşfetmek zorunda kaldım.

Çalışmalarımın ardından, toparladığım bilgileri birarada düzenleyip 20 yansılık bir sunu çıkardım. Aşağıda SlideShare üzerinde paylaştığım sunuyu bulabilirsiniz.

Umarım birilerinin işine yarar ve en azından mantıkları kavramasına yardımcı olur...



3 Responses to "Sanal POS Uygulamaları ve 3D Güvenlik Modelleri"

  1. gravatar oz Says:

    Tebrik ediyorum. ALdığın tebrikleri gerçekten hakeden bir yazı olmuş. Devamını ve daha başarılılarını bekliyoruz...

  2. gravatar Adsız Says:

    Çok güzel bir sunum olmuş. Teşiekkürler.

  3. gravatar Adsız Says:

    Çok başarılı bir anlatım olmuş , teşekkürler ama bu sistem tam olarak ne zaman uygulamaya geçecek,sunum tarihi 2009 , bu gün mart 2011 ama Türkiye'nin en büyük çevrimiçi mağazaları bile halen eski sistemde.

Copyright Ali INAL ©2009 - Creative Commons Licence
preload preload preload

Taşındık!


Ali's Surprisingly Web blog'u, artık yeni, güçlü ve daha esnek altyapısıyla yeni adresinden yayın yapıyor. Yeni adresimiz: http://surprisingly.web.tr. Bu eski blog sayfalarındaki bütün içerik, yeni blog altyapısına da taşındı. Arzu ederseniz sizi yeni blog'umda ağırlamak isterim.
Yeni blog'a gitmek istiyorum Bu sayfayı okumak istiyorum

We've Moved!


Ali's Surprisingly Web Blog is now serving from a new, stronger and flexible system with a brand new address. Our new address: http://surprisingly.web.tr. Also we've migrated all old content from this blog to our new blog. If you wish, I want to welcome yo to my new blog.
I want to visit new blog I want to stay and read this page